РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Вивчити особистості дітей та особливості їх розвитку на основі
психодіагностики, взяти на контроль учнів, що мають негативну поведінку,
здійснювати психолого-педагогічнІ спостереження.
- Відвідати сім’ї дітей, вивчити умови проживання, підготовки до
уроків. взаємостосунки дорослих і дітей.
- Взяти на облік сім’ї, де немає контролю з боку батьків за
поведінкою дитини, в яких зловживають спиртними напоями, де батьки
уникають контактів зі школою.
- Вивчити стан здоров’я дітей, стежити за „картками здоров’я” учнів.
- Забезпечувати взаємозв’язок з батьками через попереджувальні
інформаційні листи.
- Створити умови для корекції стосунків учня з товаришами,
дорослими, батьками.
- Знаходити шляхи взаєморозуміння з учнем у спілкуванні з вчителями,
щоб він міг їм довіряти.
- Налагодити індивідуальну роботу з учнем, враховуючи його
психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони характеру, уміння.
- Залучати учнів до участі в гуртках, до позакласної роботи та
суспільно-корисних справ.
- Співпрацювати зі шкільною радою профілактики правопорушень,
органами місцевого самоврядування.